Neuromarketing-ul

De obicei clientii sunt in stare sa ofere la nevoie un feedback real marketerilor, informatii reale despre cat de mult le place un produs si cat ar fi dispusi sa dea pe el. Cu toate astea, nimeni nu poat spune mai nimic despre motivele ascunse, sentimentele care i-au condus sa faca o anumita alegere, modul in care le-a lucrat creierul ca sa ajunga la o decizie anume. Pentru aceasta situatie s-a inventat neuromarketing-ul, stiinta care intra direct in creierul clientilor pentru a descoperi ce aspecte ale unui produs sau ce elemente din campania de marketing pot genera raspuns pozitiv si de ce. Doar prin examinarea unui EEG cercetatorii pot determina ce sentimente si ce emotii i-au incercat pe consumatori cand au venit pentru prima data in contact cu un anumit brand si cu niste caracteristici aparte ale produsului. De aici multi publicitari pot indemna clientii in reclame sa faca diverse lucruri la care se gandesc subconstient, ii pot face sa aleaga produsul x in detrimentul produsului y, chiar daca sunt la fel, doar pentru ca, poate, o anumita amintire sau idee, un sentiment trait e mai aproape de un concept implementat in produs.

FacebookGoogle+Twitter

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *